Noutăţi pentru DTO Rally Team la Raliul Perla Harghitei Tess 2020

După debutul sezonului Campionatului Naţional de Raliuri Betano de la Raliul Argeşului, caravana raliurilor se îndreaptă în această săptămână către a doua cursă a calendarului. Desfăşurat în perioada 17-18 iulie, Raliul Perla Harghitei Tess Powered by Total 2020 reprezintă o premieră pentru motorsportul din România. Organizatorii a două evenimente distincte lucrează în acest sezon împreună pentru a oferi concurenţilor o competiţie unică: un raliu de asfalt în cele două judeţe, Braşov şi Harghita!

Cursa debutează vineri, cu testele oficiale, care sunt urmate de patru probe speciale în apropiere de Braşov, ca mai apoi echipajele să se deplaseze la Odorheiu Secuiesc pentru a doua zi de concurs. Cu un total de 112 kilometri cronometraţi, Raliul Perla Harghitei Tess powered by Total va fi o provocare serioasă pentru participanţi, cu probe speciale rapide, tehnice, înşelătoare, totul într-o varietate interesantă şi specifică probelor braşovene şi harghitene. În prima zi de concurs, piloţii şi copiloţii vor "alerga" pe celebrele drumuri de lângă Tâmpa: "Poiana", "Râşnov" şi două treceri pe "Pârâul Rece". Sâmbătă, cei aproape 65 de kilometri cronometraţi sunt împărţiţi în şapte probe speciale: "Lueta", "Crăciunel" şi "Mărtiniş", parcurse de trei, respectiv două ori. O altă premieră o reprezintă parcurgerea specialelor harghitene în sens invers faţă de ultimele sezoane.

Cristi Dolofan va concura la bordul modelului Citroen C3R5

DTO Rally Team se va alinia la startul Raliului Perla Harghitei Tess powered by Total 2020 cu trei echipaje: Cristi Dolofan şi Petre Tobă, Eugen Cărăgui împreună cu Robert Fus şi Raul Badiu, care va porni alături de Rareş Feţean. La fel ca la Raliul Argeşului, gruparea va concura pentru spectacol, pentru plăcerea parcurgerii probelor speciale din cele două judeţe, dar şi pentru a reprezenta "culorile" piteştene în Campionatul Naţional de Raliuri Betano.

Pentru Cristi Dolofan şi Petre Tobă, raliul din acest weekend reprezintă o premieră: echipajul va porni la bordul modelului Citroen C3R5. Deşi s-a mai aflat la comenzile maşinii la finalul lui 2019 în Italia, Dolofan nu a concurat niciodată cu modelul C3R5 pe probele speciale din România. "Mi-a plăcut mult comportamentul maşinii când am concurat la Monza Rally Show 2019 şi astfel am decis să revin la bordul C3-ului pentru a testa noile evoluţii tehnice ale maşinii din acest an", a spus Cristi. Citroen-ul C3 R5, modelul de top din garajul DTO Rally Team, are parte de îmbunătăţiri faţă de sezonul 2019. Maşina beneficiază de un setup complet nou al punţii spate, cu componente şi braţe dezvoltate de Citroen Racing, detalii care vor îmbunătăţi comportamentul pe probele speciale. În plus, ultimul update al suspensiei şi modificările semnificative ale sistemului de frânare vor asigura condiţiile propice pentru ca spectacolul oferit de echipaj să continue şi pe asfaltul din judeţele Braşov şi Harghita.

Cu un podium în cadrul clasei RC4 în 2019, Eugen Cărăgui şi Robert Fus vor concura în Raliul Perla Harghitei Tess powered by Total cu dorinţa revenirii la ritmul care i-a consacrat. Cu o viteză sub aşteptările lor la Raliul Argeşului, Eugen şi Robert sunt entuziasmaţi şi îşi doresc un rezultat bun la bordul Peugeot-ului 208 R2, specialele de asfalt fiind perfecte pentru modelul francez.

După victoria din Cupa Dacia la Raliul Argeşului, Raul Badiu continuă campania din Campionatul Naţional de Raliuri Betano cu o nouă participare la bordul modelului Sandero. Cu un nou copilot în dreapta sa, în persoana lui Rareş Feţean, Raul va lupta pe probele de asfalt pentru un nou rezultat excelent, victoria în cupa monomarcă fiind obiectivul pilotului sibian. "Mă bucur mult să fiu din nou la start deoarece fiecare etapă din Campionatul Naţional de Raliuri reprezintă un bonus pentru mine. Mă bucur să particip alături de coechipierii şi prietenii din DTO Rally Team, iar probele de la Harghita, desfăşurate în sens invers, vor fi o provocare. Atât eu, cât şi Rareş suntem pregătiţi şi vom trata cursa profesionist pentru a avea viteza dorită pe probe", a spus Raul.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It