DTO Rally Team continuă lupta pentru titlu, la Transilvania Rally

Dintre cele trei întreceri programate în această toamnă în Campionatul Naţional de Raliuri, Transilvania Rally este, probabil, cel mai complex şi dificil din întreg sezonul, cu aproape 150 de kilometri cronometraţi, cu trasee de concurs tehnice şi înşelătoare şi cu o concurenţă serioasă. Competiţia care îşi are comandamentul în Cluj-Napoca se desfăşoară în perioada 26-28 septembrie pe un număr total de 10 probe speciale de asfalt, cu peste 90 de echipaje înscrise şi cu un număr de 12 modele R5, printre care şi multiple prezenţe internaţionale. Cu parcul de service amplasat în zona Sălii Sporturilor "Horia Demian" şi cu startul festiv programat pe esplanada Cluj Arena, Transilvania Rally reprezintă un magnet pentru fanii clujeni, care vor avea primul contact cu echipajele joi seara, începând cu ora 19.30, când are loc o sesiune de autografe şi startul festiv. Testele oficiale ale competiţiei au loc vineri dimineaţă pe o secţiune din speciala "Floreşti", ca mai apoi adevăratul test să înceapă după-masă, cu 4 speciale programate în prima zi de concurs.
Transilvania Rally debutează cu proba "Căpuşu Mare", în lungime de 25 de kilometri, urmată de "Beliş" şi "Mărişel", ambele tehnice, dificile, ca mai apoi ziua să se încheie cu parcurgerea pe întuneric a probei "Floreşti". Aceasta din urmă va fi parcursă de două ori şi sâmbătă, fiind un magnet pentru fani datorită apropierii de Cluj-Napoca şi a amfiteatrelor naturale din care fanii pot urmări mai multe maşini pe kilometri întregi de probă. Sâmbătă mai sunt programate alte două treceri pe "Dângău", regina raliului, în lungime de peste 30 de kilometri, o a doua parcurgere a probei "Beliş", dar şi superspeciala de la Cluj Arena, spectaculoasă şi cunoscută pentru numărul mare de fani prezenţi pe margine.
Pentru Vali Porcişteanu şi Dan Dobre, Transilvania Rally este una din cele mai importante curse ale sezonului: echipajul DTO Rally Team se află la conducerea clasamentului general şi va avea de dus o luptă serioasă pentru a-şi menţine avansul. Citroen-ul C3R5 este pregătit de start după participarea de la Trofeul Câmpulung de weekend-ul trecut, modelul francez fiind cunoscut drept excelent pe speciale tehnice de asfalt cum sunt cele de lângă Cluj. "Urmează un raliu dificil, tehnic şi cunoscut pentru probele speciale înşelătoare. Chiar dacă nu ne va fi uşor, ne vom juca şansa şi vom lupta pe toate specialele pentru a ne menţine în fruntea clasamentului general. Simone şi Bogdan sunt pe teren propriu şi vom avea, cu siguranţă, o luptă strânsă şi frumoasă cu ei. Ca la fiecare cursă, ne propunem victoria, dar vom avea de muncit pentru a fi cei mai rapizi la Cluj", a spus Vali Porcişteanu. Înaintea startului în Transilvania Rally, Vali a participat la Trofeul Câmpulung Muscel, etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă care se desfăşoară în judeţul Argeş, acolo unde a profitat de urcările cronometrate pentru a se acomoda, din nou, cu asfaltul. "Am făcut câteva ture la etapa de Viteză în Coastă de la Câmpulung, sub privirile fanilor locali, unde mi-am intrat în mână pentru Cluj. Sper să avem un ritm bun de pe prima probă deoarece vom fi primii la start, un avantaj pe asfalt. Cum vremea se anunţă ploioasă, vom avea, cu siguranţă, de furcă şi cu alegerea anvelopelor corecte, totul contribuind la spectacolul pentru fani", a încheiat Vali înaintea startului în Transilvania Rally 2019.
Cu o evoluţie foarte bună în 2018, Cristi Dolofan şi Mihai Sandu revin pe probele speciale ale raliului de la Cluj cu modelul R5 cu care au arătat progres de-a lungul sezonului. După ce anul trecut s-a clasat în Top 10 şi a obţinut podiumul clasei RC2N, echipajul DTO Rally Team îşi propune un parcurs eficient şi ferit de probleme la Transilvania Rally pe Peugeot-ul 208 R5, unde obiectivul este clasarea în puncte, astfel încât şansele echipei pentru victorie să fie maxime. Eugen Cărăgui şi Robert Fus au reuşit un ritm excelent pe probele speciale ale Raliului Iaşului, etapa anterioară de raliuri, acolo unde au încheiat pe locul doi în cadrul clasei RC4 şi pe podiumul clasamentului maşinilor cu tracţiune faţă. Deşi a avut parte de o răsturnare spectaculoasă care a adus daune serioase Peugeot-ului 208 R2 la etapa precedentă, maşina a fost reconstruită de către echipa tehnică DTO Rally Team şi este acum gata de start şi de o nouă ofensivă. Cu încredere şi determinare, cei doi îşi propun o evoluţie similară şi în Transilvania Rally, unde vor lupta pentru victorie într-o categorie în care concurenţa este cea mai mare din 2019.
Lideri în clasamentul clasei 11, Bogdan şi Delia Năstase continuă participările din sezonul 2019 de raliuri cu Transilvania Rally, o etapă pe placul celor doi prin prisma probelor speciale lungi, tehnice şi dificile. Deşi au devenit matematic campioni ai clasei 11 înaintea startului în etapa de la Cluj, Bogdan şi Delia pornesc cu acelaşi obiectiv clar - victoria în cadrul clasei, un rezultat care le-ar consolida poziţia de lider şi ar aduce punctele necesare prin care DTO Rally Team să obţină o victorie în Transilvania. După abandonul de la Raliul Iaşului, Cristi Şugar şi Vlad Colceriu revin pe probele speciale cu o motivaţie suplimentară: juniorii DTO Rally Team doresc să corecteze greşeala de la etapa anterioară şi îşi propun un parcurs perfect în Cupa Dacia la Cluj, unde probele speciale tehnice de asfalt vor fi o provocare pe măsură. În sezonul 2019, DTO Rally Team are alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors - Importator Peugeot, Citroen şi DS Automobile, Imbold, Catena, Oscar Downstream, Tellur, Hidro Gaz Pipe şi Total Lubricants Romania.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It