Burleanu, în grupul de lucru al UEFA dedicat strategiei comerciale pentru competiţiile echipelor naţionale

Forul continental a decis monitorizarea dezvoltării şi implementării strategiei comerciale şi de marketing pentru competiţiile în care sunt implicate primele reprezentative europene printr-un grup de lucru din care mai fac parte reprezentanţii federaţiilor din Anglia, Franţa, Germania, Olanda sau Belgia. În contextul în care se apropie un nou ciclu de vânzare a drepturilor comerciale pentru competiţiile la nivel de echipe naţionale, 2022-2028, UEFA a constituit un grup de lucru dedicat strategiei pentru Campionatele Europene, preliminariile Campionatelor Europene şi ale Cupei Mondiale pe zona europeană şi Liga Naţiunilor. Obiectivul este crearea unui program comercial prin contribuţia federaţiilor naţionale, astfel încât să se asigure optimizarea rezultatului pentru toate părţile implicate în acest amplu proces comercial şi de marketing. Prima întâlnire a grupului de lucru va avea loc la finalul lunii august, în Monaco, cu prilejul evenimentului UEFA dedicat tragerii la sorţi pentru competiţiile continentale de club. Iată componenţa acestui grup de lucru: Florence Hardouin (Franţa), Mark Bullingham (Anglia), Denni Strich (Germania), Răzvan Burleanu (România), Jean-Paul Decossaux (Olanda), Peter Bossaert (Belgia), Kadir Kardaş (Turcia), Kaspars Gorkss (Letonia).

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It