Anunţ de la Casa de Pensii Argeş pentru beneficiarii invalizi

Din motive de siguranţă medicală, legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu coronavirus, Casa Judeţeană de Pensii Argeş a anunţat noi măsuri referitoare la pensiile de invaliditate. Astfel, în ceea ce priveşte cazurile noi, în perioada stării de urgenţă, expertizarea medicală nu va presupune prezenţa fizică a solicitantului în cabinetul de expertiză medicală, ci se va fundamenta strict pe documentele transmise. Prin urmare, cererea pentru expertizarea medicală a capacităţii de muncă, după ce a fost completată şi semnată, va fi depusă împreună cu documentele medicale într-un plic sigilat, care va fi depus direct/va fi trimis la Casa Judeţeană de Pensii Argeş prin intermediul serviciilor poştale (fizice sau electronice). Pe cerere, obligatoriu, se va menţiona numărul de telefon, în vederea comunicării numărului de înregistrare al cererii. Cererea pentru expertizarea medicală a capacităţii de muncă se găseşte pe site-ul instituţiei, pagina principală. După expertizare, deciziile medicale vor fi transmise solicitantului, cu confirmare de primire, prin poştă. Referitor la revizuiri, rămân valabile modificările deja anunţate, respectiv faptul că pensionarii de invaliditate care au termen de revizuire în perioada instituită că stare de urgenţă nu trebuie să se mai prezinte la cabinetele de expertiză, plata acestor pensii fiind continuată. Certificatele de concediu medical, care cuprind a 91-a zi sau depăşesc 183 de zile, acordate în perioada stării de urgenţă, se eliberează şi se decontează fără avizul medicului expert al asigurărilor sociale.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It