Cum a gestionat DAS acordarea de prestaţii în perioada pandemiei?...

Pe durata pandemiei, Direcţia de Asistenţă Socială Curtea de Argeş (director, Mariana Moise) a continuat toate activităţile cu privire la acordarea de prestaţii şi beneficii pentru beneficiarii din evidenţe, limitând pe cât posibil contactul cu aceştia. Comunicarea s-a făcut prin intermediul celor două zone de la intrarea în instituţie şi online. În cel de-al doilea trimestru al acestui an, beneficiarii venitului minim garantat nu au mai avut obligaţia de a efectua ore de muncă în folosul comunităţii, în contextul traversat impunându-se respectarea legislaţiei în vigoare din timpul stării de urgenţă, respectiv a celei de alertă. În martie, de acest ajutor au beneficiat 41 de argeşeni (8.107 lei), în aprilie 39 (8.200 lei), iar în mai - 40 (8.249 lei). Pentru încălzirea cu gaze naturale s-a mai acordat sprijin doar în luna martie, când numărul solicitărilor aprobate a fost de 102, suma totală plătită ajungând la 15.731 lei. În ceea ce priveşte alocaţiile de stat, în luna martie au fost 22 de dosare, în aprilie 20, iar în mai, numărul acestora a coborât la 14... Pentru indemnizaţia de creştere a copilului, în martie şi aprilie au fost în plată 15 dosare, pe câtă vreme în mai, doar 8. De asemenea, în martie s-au alocat 12 stimulente de inserţie, în aprilie 10 şi în luna mai, 7. În luna martie s-au acordat 2.800 de tichete pentru transportul interurban, de care au beneficiat 140 de persoane cu handicap. În aprilie, 74 de argeşeni încadraţi la aceeaşi categorie au primit 1.480 de tichete, iar în luna mai au fost 75 de beneficiari, cu un total de 1.500 de tichete acordate.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It