ANUNȚ Primăria Cepari
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în specïal denumirea: UAT Comuna Cepari: codul de identificare fiscală: 4122043; adresa: Comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39. județul Argeș. CP 117230, număr de telefon: 0248 545043, fax: 0248 545043 și/sau adresa de e-mail: contact@primariacepari.ro.
2. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: teren extravilan, pășune aparținând domeniului public al comunei Cepari, în suprafaţă de 145.800 mp, număr cadastral/extras de carte funciară 81578, situat în comuna Cepari, sat Cărpeniș, Tarla 12, Parcela 68, 69, 70, 75 - Islaz comunal Zănoaga, judeţul Argeș, cu destinația "Groapă de împrumut".
Concesionarea se face conform OUG 57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și a Hotărârii Consiliului Local Cepari nr. 52/19.08.2024.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al Documentaţiei de atribuire: pe suport de hârtie și/sau pe suport magnetic, de la sediul instituției, prin cerere scrisă depusă la compartimentul secretariat al Comunei Cepari.
3.2. Denumirea și datele de contact ale compartimentului din cadrul instituţiei de la care se poate obține un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartimentul secretariat, comuna Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, județul Argeș, persoană de contact: Duca Elena.
3.3. Costul și taxa eliberare documentație de atribuire pe suport de hârtie și/sau pe suport electronic potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 1.000 lei/exemplar, se achită în numerar la casieria comunei Cepari sau în cont nr. RO38TREZ0482180250XXXXX, deschis la Trezoreria Curtea de Argeș.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 16.12.2024, ora: 15:00.
4. Informaţii privind ofertele: ofertele se depun într-un singur exemplar original.
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 30.12.2024 ora: 10:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: ofertele se depun la Compartimentul secretariat al comunei Cepari, sat Ceparii Pământeni, str. Principală nr. 39, județul Argeș.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: ofertele se depun într-un singur exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședinţa publică de deschidere a ofertelor: 30.12.2024, ora 11:00, la sediul Comunei Cepari, sat Ceparii Pământeni, nr. 39, Sala de Consiliu
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Instanţa competentă în soluționarea litigiilor este Tribunalul Argeș, b-dul I.C. Bratianu, nr. 7, telefon 0248/216599 fax 0248/224019, e-mail: tr-arges@just.ro.
Termenul de depunere a contestaţiilor este de 30 de zile de la data comunicării actului administarativ, prin formularea unei plângeri prealabile în conformitate cu prevederile art. 7 alin. a) din Legea contenciosului administrativ Dr. 554/2004.
7. Data transmiterii anunţului de licitatie către instituţile abilitate, în vederea publicării: 04.12.2024.