"S-a spart gheaţa" la închirierea parcărilor!

Criticat şi deopotrivă aplaudat, Regulamentul parcărilor adoptat de către Consiliul Local Curtea de Argeş în cursul anului trecut a început să-şi facă simţite efectele încă înainte de încheierea lui 2018. Şeful Biroului Comercial de Administrare a Domeniului Public şi Privat al municipiului, Adriana Ciorbaru, care a muncit la proiectul regulamentului şi a organizat dezbaterea publică a proiectului, răspunzând în plen chestionărilor aleşilor locali care au venit şi dumnealor cu propuneri de amendare, ne-a confirmat acest lucru: "S-au închiriat locuri de parcare în vreo 4 zone, precum Unic - blocul A2, în spatele BRD, pe strada Elena Cuza, în zona primăriei, a blocurilor F11A şi F12, dar şi în spatele fostei clădiri a Poştei, blocurile E19 şi E20". Din aceeaşi sursă am aflat că s-au încheiat contracte de închiriere pe câte 5 ani, la costuri de câte 100 lei anual, pentru care există posibilitatea de prelungire. Plata anuală se poate face fie odată cu taxele şi impozitele datorate către bugetul municipal, fie separat.

Ţi-a plăcut articolul? Atunci distribuie-l şi către prietenii şi partenerii tăi! Îţi mulţumim!

Pin It