Pregătirile de toamnă sunt în toi. Dr. Oetker aduce bunătăţi şi bucurie în SOS Satele Copiilor România

Dr. Oetker a venit să dea o mână de ajutor mamelor sociale în realizarea pregătirilor de toamnă. Copiii din Satele SOS au fost încântaţi de implicarea lor în prepararea dulceţurilor şi murăturilor. 

Dr. Oetker promovează şi încurajează valorile familiei, iar reprezentanţii firmei, prezenţi la întâlnirea cu cei mici şi mamele sociale, s-au integrat perfect în cadrul familial construit în jurul obiceiurilor de toamnă. Maşini încărcate cu piersici, prune, castraveţi, morcovi şi conopidă şi tot necesarul preparării murăturilor şi dulceţurilor au ajuns pe rând, într-o după amiază călduroasă, în fiecare dintre cele trei locaţii. Pentru câteva ore, copiii au uitat monotonia zilnică şi au dat curs iniţiativei lansate de compania germană. 

 

Micuţii s-au simţit ca într-o adevărată familie, contribuind la prepararea conservelor pentru iarnă. Mulţi dintre ei ne-au mărturisit că primul contact cu bucătăritul a fost un moment unic. "Mi-a plăcut să prepar dulceaţă şi să pun murături pentru prima dată", ne-a povestit Cornelia, o fetiţă de doar nouă ani, cu codiţa bălaie.

Sub îndrumarea atentă a reprezentanţilor Dr. Oetker România, mamele sociale din cele trei locaţii SOS Satele Copiilor şi micuţii au folosit Gelfix şi Pikant Fix pentru dulceaţă, respectiv murături. Produsele Dr. Oetker au fost ajutoare de nădejde în prepararea conservelor pentru iarnă, fără a pierde foarte mult timp în bucătărie şi generând un rezultat sigur. 

Implicarea celor mici şi bucătăritul alături de adulţi au demonstrat că gătitul cu produsele Dr. Oetker este ca o joacă de copii. "A fost o experienţă plăcută. Am învăţat lucruri noi despre felul în care se prepară murăturile cu Pikant Fix şi dulceaţă cu Gelfix. Pe viitor o să folosim cu încredere produsele Dr. Oetker, pentru că sunt cele mai bune", ne-a povestit mama Ligia, din satul amplasat în Bucureşti, care are în grijă şase copii.  

La final, cei mici au lipit etichete pe borcanele cu murături şi dulceaţă şi au promis că vor avea grijă de fiecare borcan până când acestea vor fi gata de consum. "Suntem nerăbdători să le mâncăm. Arată foarte bine în borcane", spunea Petru, un băieţel, în vârstă de 6 anişori, cu ochii mari si albaştri. 

Organizaţia SOS Satele Copiilor România este membră a SOS Kinderdorf Internaţional, una dintre cele mai mari organizaţii non-profit din lume. Înfiinţată în anul 1949 de către medicul Hermann Gmeiner, acţionează în 134 de ţări, oferind 1.800 de programe şi servicii unui număr de peste 1 milion de beneficiari.  SOS Satele Copiilor România ocroteşte şi sprijină astăzi, la peste 20 de ani de la înfiinţare, peste 1.000 de copii care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiilor biologice.     

Dr. Oetker are ca filon principal, adânc sădit în arhitectura brandului, viziunea unei societăţi bazate pe principii tradiţionale, fundamentale. La baza acestei viziuni se află familia, ca celulă de bază a societăţii tradiţionale, exprimată în comunicare prin sentimentul bucuriei de a fi acasă, generat de putinţa de a oferi celor dragi doar ce este mai bun şi de a primi în schimb recunoştinţa şi gratitudinea acestora. Pornind de la ideea că indiferent de religie, statut social, vremuri sau naţionalitate, familia se reuneşte mereu în jurul mesei, Dr. Oetker doreşte ca, în virtutea parteneriatului, să ajute copiii să se bucure de viaţa unei familii normale, unită în jurul bunătăţilor de pe masă, indiferent de momentul zilei sau de ocazie. Prin programe dedicate promovării unei vieţi normale, lipsite de griji, Dr. Oetker are în atenţie sprijinirea proiectelor SOS Satele Copiilor Romania şi a celor aproximativ 1000 de beneficiari direcţi.

Compania germana Dr. Oetker are o tradiţie de peste 120 de ani pe plan internaţional, iar în România activează încă din anul 1998. Astăzi, Dr. Oetker România ocupă, cu cele peste 230 produse, poziţia de lider de piaţă pe categoriile sale: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanţi pentru legume şi fructe, pizza & snack-uri congelate. Brandul vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le soluţii la îndemână pentru cele mai delicioase şi rapide deserturi de casă, precum şi produse gata preparate, ce aduc deliciul oricărui moment.

 

 

Pin It